فریلنسرها بوسیله پندار ماهیت کاری خویشتن که لزوما بوسیله حضور فیزیکی داخل محل کار نیازی ندارد، آشنایی بیشتری با ابزارهای دورکاری دارند. همچنین، همکاریهایی که تا همین چند وقت پیش حتی شاید نام دورکاری خواه ابزارهای مرتبط با آن را نشنیده بودند، نیاز بیشتری به مصرف از آنها پیدا کرده اند. کارمندانی که بوسیله حضور درکنار همکاران و مدیران خویشتن عادت داشتند، امروز باید بکوشند انواع فعالیتهای خود را از بناء مدیریت کنند. در ادامهی این یادداشت زومیت، برخی از ابزارهای کاربردی دورکاری را معرفی میکنیم که داخل شاخههای اصلی تماس و مدیریت پروژه و تعهد پرداخت اسناد استفاده میشوند. البته ابزارهای باطراوت افزاری همچون کامپیوتر شخصی و گوشی هوشمند نیز از الزامات این پرگیر هستند که کمتر کارمندی را میتوان عاری داشتن آنها متصور شد.ابزارهای ارتباطی دورکاری
رابطه میان کارمندان موسسه رادیکال ترین نیاز آن ها محسوب میشود که تو دوران لزوم دورکاری، اهمیت بیشتری رک میکند. کارمندانی که به جلسههای حضوری و مناظره از نزدیک عادت داشتند، اکنون باید به رابطه از راه دور عادت کنند. قطعا وابستگیهای تلفنی بخاطر هماهنگی کارهای ساده ابتدایی راهکاری هستند که بوسیله حافظه هر فردی خطور میکند؛ ولی نباید از ظرفیت اپلیکیشنهای پیام رسان نیز بی خبر شد که امکانات مناسبی برای برقراری ارتباطهای صوتی و تصویری نیز فراهم میکنند.
در دوران الزام بوسیله دورکاری، بهره گیری از ویدئوکنفرانس خواه تماسهای کنفرانسی صوتی از راهکارهای کاربردی محسوب میشود. اپلیکیشنهای متعددی امکانات ویدئوکنفرانس را دراختیار کاربران قرار میدهند که از میان آشناترین آنها مینبوغ اسکایپ و واتساپ را نام برد. باتوجه به دسترسی آسان کاربران ایرانی به دو اپلیکیشن مذکور، میتوان آنها را جزو گزینههای افضل برای اجرای ویدئوکنفرانس دانست.
اسکایپ از شمارش امکانات ربط گروهی قابلیتهای بیشتری دراختیار کاربران فراغت میدهد و مجزابودن سرویس دسکتاپ و موبایل آن نیز مزیتی بهتر از واتساپ محسوب میشود. استعداد برقراری بستگیهای کنفرانسی تا ۵۰ نفر، مزیت اصلی اسکایپ درمقایسه با واتساپ است که وفاق ویدئویی را به چهار کاربر محدود مییواش. بوسیله علاوه، اسکایپ امکاناتی همچون پول اعانه دسکتاپ را همچنین دراختیار کاربران قرار میدهد که داخل هماهنگیهای کاری بیش کاربردی محسوب میشود.
علاوه بر اسکایپ و واتساپ، سرویسهای ویدئوکنفرانسی بی شمار دیگری دردسترس کاربران فراغت دارند که از میان آنها میاستعداد به Lifesize و Flock و Zoom اشاره کرد که امتیازهای چشمگیری در بررسیها تصرف کرده اند. البته درون این پیغام سعی میکنیم ابزارهای سهل را برای تصرف وکارها شناساندن کنیم تا انواع کوچک و بزرگ کسب وکارها، با سرعت بیشتری بوسیله دنیای دورکاری وارد شوند.
دایرههای بزرگ بخاطر برقراری ویدئوکنفرانس با کیفیت بیشتر قطعا به سخت افزارهای صنفای غم حاجت دارند. پیشنهاد میشود همدستیهایی که تاکنون سخت افزارهای ویدئوکنفرانسی تمهید نکرده اند، از اجبار پیش آمده برای تأمین تجهیزات استفاده کنند. البته پیش از تمهیدی هرگونه شیرهدار افزار باید از منطقی بودن بها کنونی آنها باتوجه بوسیله افزودن دعوی تامین شد. از میان سخت افزارهای اختصاصی ویدئوکنفرانس میتوان به لاجیتک گروپ اشاره کرد که زومیت قبلا آن را بررسی کرده است.
ابزارهای مدیریت پروژهی دورکاری
در شرایط دورکاری، مدیریت وظایف و پروژههای درون حال جریان تو کسب وکار اهمیتی دوچندان نمایان میدرنگ و مدیران باید با مداقه بیشتری فرایندها را کنترل کنند. ابزارهای مدیریت پروژه امروزه خیر عزب برای دورکاری، بلکه برای تمامیکاربردهای سازمانی استفاده میشوند. درواقع، مدیریت سیستماتیک پروژهها درحال حاضر نیازی الزامیتو همگیی کسب وکارها محسوب میشود.ابزارهای مدیریت پروژه در شرایط کار عادی نیز از موارد قهری ساختار تصرف وکار هستند
ابزارهای خیلی کند افزاری دراختیار مدیران و کارمندان قرار دارند که تو نسخههای گوناگون رایگان و پولی خدمات کاربردی عرضه میکنند. از ابزارهای مشهور و میسر ی مدیریت وظایف و پروژه میتوان ترللو (Trello) را نام برد که فضا کاربری سادهای را در تمامیپلتفرمها اعم از دسکتاپ و وب و موبایل دراختیار کاربران استراحت میدهد. نسخهی مجانی ترللو بسیاری از نیازهای مدیریت وظایف را برطرف و امکان افزودن کردن افزونه برای هماهنگی بیشتر با ابزارهای دیگر همچون گوگل درایو، کارایی آن را دوچندان مییواش. درصورت نیاز به قابلیتهای بیشتر همچون امکان الصاق فایل با ظرفیت بیش خواه مدیریت بهتر دسترسیها، میتوانید از نسخهی پولی ترللو استفاده کنید که درون این لینک تباین آن با نسخهی پایه دردسترس قرار دارد.
آسانا (Asana) از دیگر ابزارهای مدیریت پروژه و وظایف محسوب میشود که در نسخهی پایه و رایگان، امکانات بیشتری بوسیله کاربر نمایش میکند؛ ولی رابط کاربری آن به سادگی ترللو نیست و شاید امکانات بیشتر آن نیز موردنیاز همهی تصرف وکارها، به خاص تیمهای استارتاپی نباشد. ناگفته نماند ظاهرا دسترسی بوسیله آسانا همچنین از تو قلمرو مشکلاتی دارد و نفقههای نسخهی پولی آن نیز بیشتر از ترللو خواهد حیات. تفاوت طرحهای پولی و رایگان آسانا را درون این لینک مشاهده کنید.
تسکولو یکی دیگر از ابزارهای مدیریت پروژه محسوب میشود که تیم توسعهای داخلی دارد. باتوجه بوسیله همین موضوع، رابط کاربری و فضا تسکولو ظاهری آشناتر و آسان پر حرارت برای کاربران ایرانی دارد. به علاوه در نسخهی رایگان، امکانات بیشتری هم دراختیار کاربران قرار میگیرد و عزب برای افزایش کردن کاربران بیشتر، مجبور خواهید بود هزینه پرداخت کنید. تضاد طرحهای پولی و مجانی تسکولو را در این لینک مشاهده کنید.
ابزار کاربردی دیگری که بیشتر بخاطر مدیریت وظایف شخصی کاربرد دارد، Todoist است. اگرچه میتوان از نسخههای مجانی ابزارهای یادشده نیز برای مدیریت وظایف شخصی استعمال کرد، Todoist به دلیل تمرکز روی این قابلیت، کاربرد بیشتری خواهد داشت.ابزارهای اشتراک فایل و اسناد دورکاری
انجام گوناگون وظایف کارمند تو همهی کسب وکارها بوسیله تولید و ویرایش فایل و اسناد احتیاج دارد. روزنامههای اداری بخش مهمیاز ساختار سازمانی هستند و امروزه، ابزارهای گوناگونی برای تولید و تصحیح آنها دراختیار نیروی انسانی قرار گرفته است. فایلهای رسانهای نیز در ساختار تصرف وکارها جلال پیدا کرده اند و تیمهای فنی و یواش افزاری به ابزارهایی برای وجه اشتراک مجله کدهای خود احتیاج دارند. همهی این نیازها داخل وضعیت دورکاری افزایش پیدا میکنند و اهمیت استفاده از ابزار بهینه بخاطر آنها چندبرابر میشود.
گوگل درایو و ابزارهای وابسته بوسیله آن موسوم به G G Suite از بدوی گزینههایی هستند که برای مدیریت فایل و اسناد به ذهن همگیی کاربران و مدیران خطور می. کنند گوگل درایو علاوه به خشکی امدن امکان بارگذاری انواع فایلها در فضای وب و اشتراک آنها در پلتفرمهای گوناگون، ابزارهای ویرایشی و پروگرام ریزی الزامیرا نیز دراختیار کاربران قرار می. دهد گوگل داکس و گوگل شیت ازجمله ابزارهای کاربردی هستند که بسیاری از نیازهای اشتراک و ویرایش گروهی سند را برای نیروی انسانی برطرف می. کنند قابلیت ردگیری کتابی بهسازی سند داخل این ابزارها کارایی آنها را بیشتر می.
کند فراموش نکنید ابزارهای همکاری بیشتری همچون برنامه ریزی تقویم و اسلاید G درون G Suite وجود دارند که خیساندن آنها مجموعهای کامل را به رایگان تا حجم محدود دراختیارتان قرار. میدهد امکان هماهنگ کردن گوگل درایو با ابزارهای دورکاری دیگر مانند ترللو، از مزیتهای دیگر سرو گوگل محسوب.
میشود مایکروسافت با سرویس ۳۶۵ خود به طورجدی به بازار خدمات اشتراک مدرک. وارد شد ابزارهای این مجموعه همراه با مایکروسافت تیمز که بعدا به آن اشاره میکنیم، تنها بخاطر مدت محدودی رایگان هستند و مشکلات معامله آنها شاید کسب وکارهای داخلی را از استفاده از افزار ردموندیها.G منصرف کند G Suite مجموعهای کامل از ابزارهای اشتراک و ویرایش فایل و اسناد را
ارائه می(کند) دراپ باکس Dropbox از ابزارهای باستانی و آشنای دنیای فناوری با تمرکز کنار تعهد پرداخت فایل محسوب میشود که در نسخهی رایگان، دو گیگابایت هوا دراختیار کاربر. قرار میدهد نبوغ دسترسی به دراپ باکس درون پلتفرمهای گوناگون دسکتاپ و وب و موبایل از استعدادهای کاربردی آن.
محسوب میشود گیت از ابزارهای اشتراک کد محسوب میشود و گیتهاب یکی از پلتفرمهای اسمیموجود است که از امکانات آن. روزی میبرد قطعا تیمهای فنی در اکوسیستم تصرف وکار ایران با گیت و گیتهاب آشنا هستند و شاید موقعیت فعلی، زمان مناسبی باشد تا کاراییهای آن را برای همکاران خود نیز شرح دهند و بیش ازپیش بخاطر وجه اشتراک مجله گذاری پروژهها با مدخلهای دیگر از.آن نصیب ببرند ابزارهای متفرقه
و چندکاره دورکاری قطعا مطلبی که مخصوص معرفی ابزارهای دورکاری باشد و از ابزارهای جامع صحبتی به میان نیاورد،. کامل نخواهد وجود برخی ابزارهای نرم افزاری کاربردهای چندگانهای به کاربران ارائه میکنند که ازجمله ابزارهای پرطرفدار میاستعداد بوسیله اسلک اشاره کرد که پایگاه کاربری درخورتوحهی بی قراری داخل میان. ایرانیها دارد اسلک توانهای متعددی بوسیله مدیریت تیمها و پروژهها ارائه میدرنگ که خرید تعهد پرداختهای پولی آن را نیز بخاطر کسب وکارهای ایرانی.
حساب دان کرده است تصرف وکارهای مجهز بوسیله اسلک میتوانند تیمهای خود را به استراحت در هوا این بطی ء ابزار مدیریت کنند که محیط کاربری آن در همهی پلتفرمهای مرسوم. دردسترس قرار دارد افزودن و حذف کردن اعضای قسمت قسمت کردنها به صبر در اسلک اجرا میشود و محیط پیا م رسانی آن نیز حاجت بوسیله نرم اسباب جانبی را از. بین میبرد به علاوه، سرویس اسلک به استراحت با ابزارهای خیلی همچون گوگل درایو و ترللو هماهنگ میشود و جابه جایی مدرک و پروژه بین آنها را.
آسان میدرنگ از میان ابزارهای چندکارهای که ادغام و هماهنگی بین ابزارهای ذکرشده را آسان میکنند، میقابلیت به Zapier اشاره کرد که تقریبا با تمامیابزارهای ذکرشده داخل این مقاله هماهنگی دارد و روانی کاری آسانی برای نیروی دورکار. فراهم مینرم اسباب متفرقهی دیگر Toggle نام دارد که درون هوا کاربری ساده، مدیریت زمان پروژهها و وظایف گوناگون را برای کارمندان.
آسان میکند امروزه، ابزارهای شاداب افزاری و کند افزاری گوناگونی دردسترس مدیران و نیروی انسانی راحتی دارند که دورکاری را آسان مرطوب از. همیشه کرده اند ابزارهایی که در این مطلب رمز کردیم، نمونههای ساده و دردسترس بودند که بخاطر کسب وکارهای ایرانی. پیشنهاد میشوند قطعا راه اندازیهای بزرگ میتوانند از نسخههای پیچیده برنده و حتی سیستمهای اختصاصی برای مدیریت نیروی دورکار. خود استفاده کنند دراین میان، آن چه بسیار از همه عظمت دارد، مدیریت صحیح ربط با نیروی دورکار و انتظام سیستم کاری آنها بخاطر بهره. برداری نیکوترین است شاید بحران پیش آمده در ایران به انگیزه ویروس کرونا، دستاویزای باشد تا مدیران کسب وکار در سرزمین بیش ازپیش استعدادهای دورکاری را تو ادارههای خود توسعه دهند و از مزایای آن داخل تمام مدت.بهره مند:شوند بیشتر بخوانید مایکروسافت در حفاظت از دادههای صوتی کاربران کوتاهی کرده استچهارده کار فوق العادهای که میتوانید با گوگل درایو اجرا دهیداپل از کاربران خود جهت شنود مکالمات صوتی آنها عذرخواهی کردپیمان کاران مایکروسافت بوسیله فدایی از وابستگیهای کاربران تو اسکایپ گوش میدهندمایکروسافت کاربران تجاری اسکایپ را بوسیله سوی استفاده از Teams